2011 m. gegužės 27 d., penktadienis

Du dubliai

Taip Rūpestėlis dar gyvas, ir jis dar kuria :) Aišku, neparašyti pranešimų dirbtuvėse daugiau nei mėnesį - apsileidimas nedovanotinas... Bet aš turiu pasiteisinimą - aš tiesiog džiaugiuosi pasauliu, stebiu jį, geriu spalvas ir formas, užmetu akį į pasipuošusius žmones, tada kurpiu savo idėjas... Čia, kur aš dabar, labai daug stilingų personų, tokių nematytų, akibrokštiškų, jei taip galima išsireikšti :)

Na, bet pereikime prie naujausių rezultatų. Manęs paprašė padaryti vyrišką apyrankę. Viskam būna pirmas kartas :) Kankinausi labai labai, pirmas dublis prisvilęs - praradusi viltį sukurtį vyrišką papuošalą, galų gale buvau priversta jį paversti moterišku. Štai mano hibridas :D


Šiandien nepasidaviau ir pabandžiau išspausti vyriškumą. Kaip neįgudusiai odos "meistrei" daugiausia problemų kėlė susegimai - ko tik neprigalvojau, keik tik neraičiau, bet šį tą suorganizavau ;) Norėjosi kad atrodytų ir gražiai, ir būtų patvaru.

Kaip manot, ar vyrai šitą nešiotų?

Komentarų nėra: